Elke vraag
Elk moment
Elke manier


Boek een gesprek

Volledige naam.
Telefoonnummer.
terug

FAQ


Algemene Vragen

Hoe geef ik jullie feedback?

We houden van feedback en horen graag van onze klanten. Neem op de volgende manieren contact met ons:

  • Bel ons op 085 0185 251
  • Chat via onze Live Chat
  • Stuur een berichtje via Facebook Messenger
  • Of stuur een e-mail naar hallo@vintagecashcow.nl


Waarom hebben jullie mijn persoonlijke informatie nodig?

Wanneer je je bij ons aanmeldt vragen we om de volgende informatie:

  • Geboortedatum (zodat we weten dat je oud genoeg bent om onze dienst te gebruiken. Ook gebruiken we deze datum als een beveiligingsvraag voor je account)
  • Adres (zodat we je een gratis welkomstpakket kunnen toesturen)
  • E-mailadres (zodat we je makkelijk op de hoogte kunnen houden)
  • Telefoonnummer (in het geval dat we contact met je op moeten nemen over je pakket of een van je objecten)
  • Je kunt erop vertrouwen dat we de gegevens van onze klanten nooit met derden zullen delen.

    Je ontvangt geen ongewenste berichten van ons, alleen updates over de locatie van je pakket of een bod op je spullen.

    Meld je vandaag aan. Laat het opruimen beginnen!


    Wat als ik buiten Nederland woon?

    Op het moment kunnen we alleen opruimpakketten naar klanten binnen Nederland en het Verenigd Koninkrijk versturen.

    Dit is omdat onze postetiketten alleen binnen deze twee landen geldig zijn.

    We willen binnenkort pakketten van verder weg te accepteren. Woont u buiten Nederland of het Verenigd Koninkrijk en heeft u interesse in onze dienst? Neem contact met ons op:

    • Bel ons op 085 0185 251
    • Chat via onze Live Chat
    • Stuur een berichtje via Facebook Messenger
    • Of stuur een e-mail naar hallo@vintagecashcow.nl


    Hoe dien ik een klacht in?

    Klantvriendelijkheid is voor ons ongelofelijk belangrijk - we willen het meteen weten wanneer je ontevreden bent. Als je om welke reden dan ook een klacht wilt indienen, neem alstublieft contact met ons op:

    • Bel ons op 085 0185 251
    • Chat via onze Live Chat
    • Stuur een berichtje via Facebook Messenger
    • Of stuur een e-mail naar hallo@vintagecashcow.nl


    Ik kan niet telefonisch bereikt worden, kan ik nog steeds een pakket ontvangen?

    Natuurlijk! We hebben een speciaal online-communicatieteam dat je graag verder helpt.


    Verzenden en Retour

    Je spullen naar ons toesturen

    Hoeveel kost het om mijn spullen naar jullie toe te sturen?

    Niets, de verzending is altijd gratis!

    We hebben twee vooruitbetaalde verzendetiketten aan je gratis welkomstpakket toegevoegd. Je plakt simpelweg een van beide soorten etiketten op je pakket en levert de doos bij DPD in. Als je contact met ons opneemt, kun je zelfs gratis je pakket laten ophalen:

    • Bel ons op 085 0185 251
    • Chat via onze Live Chat
    • Stuur een berichtje via Facebook Messenger
    • Of stuur een e-mail naar hallo@vintagecashcow.nl

    Bestel een gratis welkomstpakket en laat het speuren beginnen!


    Waar geef ik mijn doos af om die naar jullie toe te sturen?

    Je kunt gratis met een van onze verzendetiketten vanuit een DPD-afleverpunt naar ons toesturen.

    Vind hier je dichtstbijzijnde afleverpunt. Of bel ons even op 085 0185 251, dan helpen we je graag verder.


    Wat als ik niet bij een DPD-afleverpunt langs kan gaan?

    Geen probleem, bel ons even op 085 0185 251 en dan regelen we dat onze verzendpartner DPD bij je thuis (of ergens anders) je doos op komt halen.


    Is de inhoud van mijn pakket verzekerd?

    Omdat we de frankering van alle pakketten die je ons toestuurt betalen, is de inhoud verzekerd tot €400, zolang de inhoud niet op deze lijst van door Parcel Force verboden spullen staat.

    Waar wacht je op? Vraag nu gratis een welkomstpakket aan.


    Zit er een gewichtslimiet aan mijn pakket?

    Ja, maar die is moeilijk te overschrijden.

    Een pakket mag maximaal 30 kg wegen. Dat is 30 pakken suiker!

    Stel je eens voor hoeveel ruimte je kunt creëren door 30 kg aan spullen op te sturen.

    Meld je nu aan voor een welkomstpakket en ontdek hoeveel ruimte je kunt besparen.


    Hoe ontvang ik meer etiketten?

    Stuur ons een e-mail of geef ons een belletje op 085-0185 251


    Verlopen jullie verzendetiketten?

    De etiketten zijn ongelimiteerd, dus je hoeft niet te zorgen dat je je pakket deze week nog verstuurd!

    • Bel ons op 085 0185 251
    • Chat via onze Live Chat
    • Stuur een berichtje via Facebook Messenger
    • Of stuur een e-mail naar hallo@vintagecashcow.nl


    Sturen jullie mij ook een doos?

    Dozen komen in allerlei soorten en maten, en het is moeilijk in te schatten welke soort doos je nodig zult hebben.

    We hebben ondervonden dat klanten vaak de voorkeur geven aan hun eigen dozen, omdat ze zelf het best geplaatst zijn om de juiste soort, maat en sterkte doos ze kiezen.

    Als je spullen van hogere waarde naar ons toe wil sturen en je meer wil weten over de veiligheid van je verzending, neem dan contact met ons op:

    • Bel ons op 085 0185 251
    • Chat via onze Live Chat
    • Stuur een berichtje via Facebook Messenger
    • Of stuur een e-mail naar hallo@vintagecashcow.nl


    Ik heb de ophaaltijd van mijn pakket gemist, wat nu?

    Maak je geen zorgen, we je helpen graag. Neem simpelweg contact met ons op om een nieuwe ophaaltijd te regelen.

    • Bel ons op 085 0185 251
    • Chat via onze Live Chat
    • Stuur een berichtje via Facebook Messenger
    • Of stuur een e-mail naar hallo@vintagecashcow.nl


    Hoe pak ik mijn doos in?

    Kies een doos die net iets groter is dan de spullen die je ons toe wil sturen.

    Zorg ervoor dat je doos in goede staat verkeert en stevig genoeg is om de reis te overleven. We raden je aan om alle naden van de doos te versterken met plakband (voordat je je spullen erin plaatst!)

    Zodra je spullen in de doos zitten, kun je ruimtes rondom uw spullen opvullen met noppenfolie, schuimpinda's of papier; zodat je spullen niet in de doos kunnen verschuiven.

    Gebruik doorzichtige of bruine verpakkingstape, versterkte verpakkingstape of papieren tape om uw doos af te dichten. De tape moet minimaal 5cm breed zijn. Het gebruik van plakband of touw kan een negatieve invloed hebben op de veiligheid van je doos tijdens het transport.

    Als je een doos hergebruikt, zorg er dan voor dat alle oude etiketten bedekt zijn en oude adresinformatie is doorgestreept met zwarte stift.

    Vergeet niet de etiketten uit je welkomstpakket op je doos te plakken.


    Je spullen laten terugsturen

    Wat als ik mijn spullen terug wil?

    Je kunt er op elk moment voor kiezen om je spullen terug te laten sturen, zolang we ze nog niet gekocht hebben.

    Log in op onze website en weiger ons bod om je spullen automatisch te laten terugsturen.

    Vergeet niet dat we altijd via de telefoon, e-mail en Facebook bereikbaar zijn als je een retournering wilt bespreken:

    • Bel ons op 085 0185 251
    • Chat via onze Live Chat
    • Stuur een berichtje via Facebook Messenger
    • Of stuur een e-mail naar hallo@vintagecashcow.nl


    Hoe worden mijn spullen geretourneerd?

    We retourneren je spullen via DPD en sturen je zelfs een sms en/of een email met een trackingnummer, zodat je altijd precies weet waar je doos is.


    Is de inhoud van mijn pakket verzekerd?

    Ja, de inhoud is verzekerd! Al onze pakketten zijn verzekerd tot €300.

    Dus je kunt jezelf met een gerust hart aanmelden voor onze gratis dienst.


    Vragen jullie een vergoeding voor het retourneren van mijn spullen?

    Definitief niet! Als je niet blij bent met ons bod, sturen we je spullen op onze kosten terug.


    Hoe lang doen jullie er over om mijn spullen te retourneren?

    Als je besluit je spullen te laten retourneren, hoeft je enkel contact met ons op te nemen.

    We sturen je ook een trackingnummer op, zodat je een oogje op je pakket kunt houden tot je spullen veilig thuis zijn.


    Over Ons

    Hoe neem ik contact met jullie op?

    • Bel ons op 085 0185 251
    • Chat via onze Live Chat
    • Stuur een berichtje via Facebook Messenger
    • Of stuur een e-mail naar hallo@vintagecashcow.nl


    Waar zijn jullie gevestigd?

    We zijn in Nederland hier te vinden:

  • VCC trading group Netherlands B.V. p/a emark logistics
  • Aalsmeerderweg 285H
  • 1432CN Aalsmeer

    Ons Hoofdkantoor zit in Leeds, Engeland. Dit is ons adres daar:

  • Vintage Cash Cow,
  • King House
  • Leylands Road
  • Leeds LS2 7AT


  • Wat zijn jullie openingstijden?

    We zijn maandag tot en met vrijdag van 10:00 - 18:00 geopend


    Waarom kan ik jullie vertrouwen?

    Omdat we weten dat je tegenwoordig niet voorzichtig genoeg kunt zijn, nodigen we klanten uit om op verschillende sites onafhankelijke recensies achter te laten. Je kunt deze recensies hier vinden:

    Je hoeft ons niet te geloven, ontdek zelf wat onze klanten echt vinden. Blijf op de hoogte van onze activiteiten door onze Facebook pagina te bezoeken.


    Vragen over Objecten

    Hoeveel is mijn object waard?

    De waarde van een object is afhankelijk van de kwaliteit, staat, leeftijd en vraag naar het object. We zullen nooit op afstand proberen een bod samen te stellen, want we willen zeker weten dat je de juiste prijs wordt geboden.

    Als je graag wordt begeleid in het vaststellen of uw spullen geschikt zijn, neem dan alstublieft contact met ons op:

    • Bel ons op 085 0185 251
    • Chat via onze Live Chat
    • Stuur een berichtje via Facebook Messenger
    • Of stuur een e-mail naar hallo@vintagecashcow.nl

    Meld jezelf vandaag aan om snel, simpel en eerlijk een bod op je ouwe ongewenste spullen te ontvangen.


    Als jullie mijn spullen niet willen, krijg ik ze dan terug?

    Onze taxateurs bieden altijd op het gehele ontvangen pakket, maar je kunt ook vragen specifieke of alle objecten terug te laten sturen.

    We retourneren je spullen altijd gratis en voorzien je van een trackingnummer zodat je een oogje op je spullen kunt houden totdat ze veilig thuis zijn.

    Meld jezelf vandaag aan voor onze gratis dienst! Er valt niets te verliezen, maar veel te verdienen.


    Zijn mijn spullen het opsturen waard?

    Het doel van onze dienst is om onze klanten aan te moedigen zich grootschalig te 'ontspullen'. We vragen onze klanten daarom om minimaal 10 objecten in te sturen.

    Weet je niet zeker of we je spullen zullen accepteren? Neem gerust contact op met ons vriendelijke team via een van deze methoden:

  • Bel ons op 085 0185 251
  • Vraag om een belletje Klik hier om aan te vragen
  • contacteer ons via Facebook messenger
  • Email hallo@vintagecashcow.nl

  • Wat doen jullie met mijn spullen nadat ze gekocht zijn?

    We hebben een hekel aan afval, dus we zorgen ervoor dat alle spullen die we ontvangen gebruikt worden. Voor de objecten die we kopen vinden we een nieuw onderkomen, of anders re- of upcyclen we ze.

    Soms houden we de meer ongebruikelijke objecten die we op kantoor ontvangen achter de hand, omdat we graag vintage spullen om ons heen hebben.

    Bekijk enkele van de spullen die we kopen en begin vandaag je doos al in te pakken!


    Wat als mijn spullen kapot zijn of in slechte staat verkeren?

    Maak je geen zorgen, in de meeste gevallen accepteren we kapotte objecten. Als je niet zeker weet of we je object zullen kopen, kijk dan eens naar de specifieke categorieën op onze spullen die we kopen pagina want hier staat per categorie of kapotte objecten geaccepteerd worden.

    Het enige dat we van je vragen is: als er een vies of bevlekt object is dat je overweegt te versturen, probeer het dan niet probeert schoon te maken. Vaak zijn chemicaliën te agressief en beschadigen ze vintage spullen, wat hun waarde kan doen afnemen.

    Nog steeds niet zeker? Neem contact op:

  • Bel ons op 0113 234 1001
  • Vraag om een belletje Klik hier om aan te vragen
  • contacteer ons via Facebook messenger
  • Email hallo@vintagecashcow.nl

  • Moet ik een inventaris aan mijn pakket toevoegen?

    Je hoeft geen inventaris of inhoudsopgave bij je pakket te voegen. Als je er voor je eigen administratie een wil maken, mag dat natuurlijk.


    Ons Bod Accepteren

    Hoe accepteer ik mijn bod?

    Onze taxateurs zullen je meestal een belletje geven om het bod op je spullen te bespreken.

    Je hoeft het bod niet meteen te aanvaarden, je kunt gerust de tijd nemen om er over na te denken.

    Is een telefoontje niet mogelijk? We kunnen je ons bod e-mailen, zodat je kunt antwoorden wanneer je de tijd hebt.

    Zo neem je contact met ons op:

    • Bel ons op 085 0185 251
    • Stuur een berichtje via Facebook Messenger
    • Of stuur een e-mail naar hallo@vintagecashcow.nl


    Welke betaalmethoden gebruiken jullie?

    Wanneer je ons bod aanvaardt betalen we je via een bankoverschrijving.

    Bekijk de lijst met alle objecten die we kopen op onze "wat we kopen" pagina.


    Hoe weet ik dat ik ook daadwerkelijk wordt betaald?

    We begrijpen dat het hedendaags belangrijk is om voorzichtig te zijn, wij zijn dat ook!

    Betalingen worden binnen 24 uur uitgevoerd en, afhankelijk van de methode die u kiest, kun je binnen 24 uur het geld op je rekening hebben.

    Als dit je niet gerust stelt, bezoek dan TrustPilot, een onafhankelijke recensie site, of YouTube en bekijk wat klanten over ons te melden hebben.


    Hoe lang duren betalingen?

    Je betaling wordt verwerkt op dezelfde dag dat je ons bod accepteert. We bieden de volgende tijdschatting per soort betaling:

    • Bankoverschrijving - 24 uur

    Iets te vragen?